VPlus, VDSL, BVDSL en ADSL

Internetverbindingen met bijbehorende prijzen

VPlus

VPlus is de nieuwste ontwikkeling en zorgt voor super snel internet. Maximale snelheid 200Mb/30Mb

VDSL

VDSL is een goed alternatief voor glasvezel. Het is een stuk goedkoper met goede snelheden. Maximale snelheid 100Mb/30Mb

VDSL max. 30/3MB SLA B 1jr contract
€ 32,50per maand
VDSL max. 50/10MB SLA B 1jr contract
€ 37,50per maand
VDSL max. 100/20MB SLA B 1jr contract
€ 50,00per maand
BVDSL

BVDSL maakt gebruik van dezelfde techniek als VDSL. Bij BVDSL worden er twee draden gebruikt, zodat er een snelheid gehaald kan worden die 2x zo hoog is. Maximale snelheid 200Mb/60Mb

BVDSL max. 100/20MB SLA B 1jr contract
€ 60,00per maand
BVDSL max. 200/60MB SLA B 1jr contract
€ 70,00per maand
ADSL2+

ADSL is een internetverbinding waarover lage snelheden gehaald wordt. Maximale snelheid 20Mb/1Mb

SLA staat voor Service Level Agreement en is de overeenkomst waarin de afspraken over het niveau van de dienstverlening is vastgelegd.

Prioriteitscode
SLA B (Best Effort)
SLA N (Next Business Day)
SLA A (Always)
Prioriteitscode
Prioriteitscode Type incident Definitie
1 Urgent Totaal uitvallen van de Connectivity-dienst en/of een bedrijfs kritisch proces binnen de Connectivity-dienst.
2 Hoog Gedeeltelijk wegvallen van de Connectivity-dienst (niet-bedrijfs kritisch proces).
3 Midden Verminderde Connectivity-dienst en/of niet naar behoren functioneren.
4 Laag Onderzoekstaken
SLA B (Best Effort)
Prioriteit Aanname Oplossen Responstijd Opvolgtijd Hersteltijd Gem. hersteltijd
1 werkdag werkdag 4 uur 1x per dag ZSM
2 werkdag werkdag 4 uur 1x per dag ZSM
3 werkdag werkdag 24 uur 1x per dag
4 werkdag werkdag 4 uur 1x per dag
SLA N (Next Business Day)
Prioriteit Aanname Oplossen Responstijd Opvolgtijd Hersteltijd Gem. hersteltijd
1 werkdag werkdag 1 uur Om elk uur NBD 6 uur
2 werkdag werkdag 1 uur Om elk uur NBD 6 uur
3 werkdag werkdag 4 uur 1x per dag
4 werkdag werkdag 4 uur 1x per dag
SLA A (Always)
Prioriteit Aanname Oplossen Responstijd Opvolgtijd Hersteltijd Gem. hersteltijd
1 24/7 24/7 30 min Ieder uur 6 uur 4 uur
2 24/7 24/7 1 uur Om elk uur 6 uur 4 uur
3 werkdag werkdag 2 uur 1x per dag
4 werkdag werkdag 2 uur 1x per dag

Een upgrade van SLA B naar SLA N kost maandelijks € 10,00.
Een upgrade van SLA N naar SLA A kost maandelijks € 20,00.

Junior van der Spek

Internet Specialist

Richard Bron

Internet Specialist

Hans de Wit

Internet Specialist

Meer weten?

Wil je advies welke verbinding het beste bij jouw gebruik past?

Menu