HIP Reporter

HIP Reporter
Met de HIP Reporter krijgt je live inzicht in jouw gesprekken.
De service is gekoppeld aan de hosted telefooncentrale. Er zijn dus geen voorzieningen (zoals extra hardware) nodig.
Er zijn 3 varianten:
  • HIP Reporter Base
    Biedt een overzicht van gespreksdata in een dashboard en drie eenvoudige wallboards.
  • HIP Reporter Business
    Biedt gedetailleerde rapporten, configureerbare dashboards en een groter aanbod aan wallboards
  • HIP Reporter Premium
    Biedt callcenter rapportage als aanvulling op de HIP Reporter Business.

Om te bekijken welke licentie het beste past, kan je deze video raadplegen.

Installatie en Configuratie

Ga in een webbrowser naar https://rapportage.voipit.nl.

Vraag bij de medewerker van Dynamic Telecom jouw gebruikersnaam en wachtwoord op, Vul deze in en kies inloggen.

HIP Reporter Licenties

Het dashboard in één oogopslag

HIP Reporter Base visualiseert gespreksgegevens via een intuïtief dashboard en een eenvoudig wallboard.
Het dashboard van HIP Reporter Base geeft grafieken en tabelgegevens weer binnen een opgegeven datumbereik in de afgelopen 12 maanden.
Dit dashboard presenteert een samenvatting van gespreksstatistieken, waaronder:
  • Verdeling per uur inkomende/uitgaande gesprekken
  • Percentage beantwoorde gesprekken
  • Belangrijke observaties, inclusief totaal aantal gesprekken, drukste uur, gemiddelde aanname tijd, langste gesprek, totaal gemiste en niet-teruggebelde gemiste gesprekken
  • Gespreksoverzicht per direct nummer
  • Gespreksoverzicht per gebruiker/toestelnummer

Door gebruik te maken van filters kan de data verfijnd worden op datum en tijd.

Dashboard

De volgende rapporten zijn direct toegankelijk en kunnen naar PDF geëxporteerd worden:

  • Activiteit per uur
  • Dagelijkse gespreksactiviteit
  • Extensie-gespreksactiviteit
  • Algemene activiteit door direct nummer
  • Gemiste gesprekken
  • Gesprekken op datum
  • Niet-teruggebelde gemiste gesprekken op nummerherkenning

Tegels kunnen worden geconfigureerd om aangepaste gefilterde gegevens weer te geven voor bepaalde gebruikers of bepaalde direct nummers.

Visueel Wallboard

HIP Reporter Base biedt 3 vooraf gedefinieerde wallboards, ontworpen om essentiële analyses op een groot scherm of desktop weer te geven:
  • In het Direct Nummers-overzicht worden de totale gesprekken, gemiste gesprekken, belsignaalduur en gesprekstijd voor elk directe nummer weergegeven.
  • Het Toestel overzicht toont het totaal aantal gesprekken, gemiste gesprekken en gesprekstijd voor elke toestel.
  • Het bedrijfsoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, gemiste gesprekken, gemiddelde overgangsduur en totale spreektijd voor het bedrijf.
Wallboard
Wallboards
HIP Reporter Business geeft inzicht in inkomende en uitgaande gesprekken d.m.v. configureerbare dashboards en wallboards en gedetailleerde rapportage.
Dit maakt het mogelijk om in één oogopslag de status van het belverkeer te zien, rapporten te plannen of deze direct te genereren.
Wallboard Business
Managementsamenvatting
De management samenvatting biedt een overzicht op hoog niveau van het bedrijf, inclusief observaties en aanbevelingen. Meerdere rapporten kunnen worden samengevoegd tot één rapport dat kan worden geëxporteerd of per e-mail kan worden verzonden.
Flexibele rapportage
HIP Reporter Business beschikt over een catalogus met standaard, goed configureerbare rapporten, die je aan jouw wensen kunt aanpassen met behulp van filters. Rapportages kunnen worden ingepland om op bepaalde tijdstippen te worden uitgevoerd en vervolgens worden geëxporteerd als PDF- en CSV-bestanden. Deze bestanden kunnen per e-mail worden verzonden.
Gedetailleerde rapportage
De gespreksactiviteit kan gemonitord worden om de prestaties te analyseren, zoals het meten van inkomende gesprekken, gesprekshoeveelheden, doelen, servicegraad (GoS), percentage beantwoorde gesprekken (PCA), afgebroken gesprekken, langste wachttijd (beller-tolerantie) en gemiste gesprekken.
Daarnaast is het mogelijk om de belactiviteit te meten per extensie, afdeling, direct nummer en gebruiker. Dit is inclusief totale gesprekken, bestemming, gesprekstijd en de duur van het belsignaal.
Niet-teruggebelde gemiste gesprekken
Gemiste gesprekken worden als niet-teruggebeld beschouwd wanneer de beller niet opnieuw heeft gebeld en met succes is beantwoord, of wanneer een medewerker de oproep nog niet heeft teruggebeld. Niet-teruggebelde gemiste gesprekken worden geïdentificeerd waardoor een snel herstel mogelijk is van gesprekken die door de beller zijn afgebroken of verloren zijn gegaan. Dit rapport kan worden weergegeven als een live-tegel.
Mijn Dashboard
Het maken en uitvoeren van rapporten kan tijdrovend zijn. Daarom zijn er standaard dashboards beschikbaar om actuele informatie op een grafische manier weer te geven met behulp van Live-tegels. Live-tegels zijn configureerbare rapportcomponenten die regelmatig worden vernieuwd en worden weergegeven in tabel- of grafische indeling.
Mijn Dashboard
Mijn Dashboard bevat vooraf gedefinieerde tegels, waaronder: servicegraad (GoS), percentage beantwoorde gesprekken, beller-tolerantie en verdeling per uur.
Het is ook mogelijk om live tegels te maken op basis van actuele oproepgegevens die specifiek zijn voor de vereisten. Elk rapport met elke combinatie van filters kan in een tegel worden omgezet en worden weergegeven als een grafiek, een wallboard, een meter of een tabel.
Elke login heeft zijn eigen “Mijn Dashboard”-display.
HIP Reporter Premium biedt dezelfde functionaliteit als HIP Reporter Business, met als aanvulling daarop uitgebreide callcenter rapportages. Dit maakt het mogelijk om wachtrijen en klantgerichte teams te monitoren via live dashboards, rapporten en wallboards, waarin statistieken worden getoond over callcenterwachtrijen, inclusief gemiddelde wachttijd, wachttijd en gespreksduur.
Analyseer de afhandeling van gesprekken, inclusief gemiste/ geweigerde gesprekken en gemiddelde gespreksduur.
Callcenter (ACD) wallboard
Het Callcenter wallboard toont wachtrij- en oproepstatistieken voor callcenters. Op het wallboard van het callcenter worden 12 live-tegels met belangrijke  prestatiemetingen weergegeven, waaronder gesprekken die worden aangeboden / in de wachtrij staan, agents die bemand / toegewezen / bezet zijn en bemande  agents inactief / niet beschikbaar.
Call Center Wallboard
Agent-workflowanalyses bieden beknopte en gedetailleerde informatie over de beschikbaarheidsstatus en punctualiteit.
Agent Workflow
Groepsoverzicht-wallboard
Het Groepsoverzicht stelt supervisors in staat om de status van hun agenten te bekijken (beschikbaar / niet beschikbaar / niet-storen ingeschakeld). Dit geeft een duidelijk beeld van hoeveel medewerkers beschikbaar zijn om op elk gewenst moment gesprekken te beantwoorden.
Live gesprekken
Het Contact-Wallboard bevat een overzicht van de live gesprekken. Deze tabel toont de lopende gesprekken binnen de organisatie met de volgende details: de oproeprichting (uitgaand of inkomend), toestelnaam, DDI, huidige gproepstatus (bel of oproep) en tijd in huidige status. Live gesprekken kunnen ook via Mijn Dashboard worden gepresenteerd.
Live oproeprapportage
Het is mogelijk om rapporten te genereren over live gesprekken in wachtrijen en statistieken van gespreksafhandeling te bekijken per huntgroep, gproepwachtrij en direct nummer.
Er zijn vooraf geconfigureerde rapporten voor o.a.:
  • Beschikbaarheid en punctualiteit
  • Totale beschikbare tijd voor alle extensies binnen het bedrijf
  • Tijd op Niet-storen (DND)
  • Servicegraad (GoS) en percentage beantwoorde gesprekken (PCA)
  • Wachtrijen, wachttijden en afgebroken gesprekken
  • Niet-teruggebelde gemiste gesprekken
Er zijn uitgebreide filteropties beschikbaar voor elk rapport, evenals de optie om rapporten in de tijd in te plannen als een regulier rapport, te exporteren als PDF of CSV en e-mail naar elk e-mailadres.
Agent activiteit rapportage
De agent activiteit rapportages bieden live analyses per agent:
  • Agent infoscherm per contactgroep
  • Agent gespreksactiviteit
  • Beschikbare agent activiteit
  • Activiteit van Beschikbare Agenten per Dag Hunt-groep support in rapporten en Mijn Dashboard
De rapporten kunnen gefilterd worden op huntgroepen.
Via Mijn Dashboard is het mogelijk een wallboard te maken met huntgroep statistieken. Daarmee is het mogelijk om prestatieparameters voor de hunt-groep continu in realtime te bewaken. De belangrijkste statistieken worden weergegeven op live-tegels die klaar zijn om te delen op een desktop of groot scherm. Dit is geschikt voor bedrijven die hunt-groepen gebruiken om inkomende gesprekken af te handelen.
My Console
Met een My Console login kunnen agents hun eigen persoonlijke wallboard en belgeschiedenis bekijken.

Instructie Video

Gebruikersrapporten

Deze map bevat rapporten gebaseerd op de prestaties van individuele extensies en de groepen waartoe ze behoren, zoals kostenplaats, afdeling en divisie.
Dit rapport toont een samenvatting van de gespreksactiviteit per uitbreiding van het bedrijf.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal inkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal
interne gesprekken.
De rapportgegevenstabel toont een uitsplitsing van het totaal aantal gesprekken (uitgaande, inkomende, gemiste, interne gesprekken) naar extensie en gebruiker, gemiddelde gesprekstijd (gemiddelde uitgaande en inkomende gesprekken), totale gesprekstijd (totale uitgaande en inkomende
gesprekken) en gemiddelde beltijd.
Toestelnummer gespreksactiviteit
Dit rapport geeft een overzicht van de bel-informatie per kostenplaats om te zien welke kostenplaatsen het drukst zijn binnen het bedrijf.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal binnenkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal interne gesprekken.
De rapport detailtabel toont een uitsplitsing van het totaal aantal gesprekken (uitgaande, inkomende, gemiste, interne gesprekken) per kostenplaats, inclusief type gesprekstype, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde inkomende en uitgaande gesprekstijd en totale gesprekstijd.
Kostenplaats gespreksactiviteit
Dit rapport toont een samenvatting van de gespreksinformatie per afdeling om te zien welke afdelingen het drukst zijn binnen het bedrijf.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal binnenkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal interne gesprekken.
De rapport detailtabel toont een uitsplitsing van het totaal aantal gesprekken (uitgaand, inkomend, gemist, intern) per afdeling, inclusief type gesprek, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde inkomende en uitgaande gesprekstijd en totale gesprekstijd.
Afdeling gespreksactiviteit
Dit rapport toont een samenvatting van de gespreksinformatie per divisie om te zien welke divisies het drukst zijn binnen het bedrijf.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal binnenkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal interne gesprekken.
De rapport detailtabel toont een uitsplitsing van het totaal aantal gesprekken (uitgaande, inkomende, gemiste, interne gesprekken) per divisie, inclusief type gespreksbestemming, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde inkomende
en uitgaande gesprekstijd en totale gesprekstijd.
Divisie gespreksactiviteit
Dit rapport geeft een samenvatting van de gespreksinformatie per locatie.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal inkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal interne gesprekken.
De rapport detailtabel toont een uitsplitsing van het totaal aantal gesprekken (uitgaande, inkomende, gemiste, interne) per locatie, inclusief type gesprek, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde inkomende en uitgaande gesprekstijd en totale gesprekstijd.
Locatie gespreksactiviteit
Dit rapport geeft een overzicht van de gesprekken voor elk toestel, inclusief elke gemaakte/ontvangen oproep, de datum/tijd, het nummer en de gespreksduur.
Dit rapport kan worden gebruikt om de gespreksstroom te analyseren. Zo kunnen gebruikers bijvoorbeeld zien welke gesprekken naar een ander toestel werden doorgeschakeld en hoeveel gesprekken door dat toestel werden gemist.
De tabel met gedetailleerde rapportdetails toont een uitsplitsing van de gesprekken per toestel, afdeling en gebruiker, inclusief de datum/tijd van het gesprek, duur, gebied, DDI, belsignaal en gesprekstype.
Weergave gesprekken
Dit rapport toont een uitsplitsing van de oproepen voor alle toestellen per duur.
Het rapportoverzicht toont de duur van het langste gesprek en de relevante gebruiker.
De rapport detailtabel geeft een overzicht van de gesprekken per toestel, gebruiker en afdeling, inclusief de datum/tijd van het gesprek, duur, nummer, gebied, DDI, belsignaal duur en type gesprek.
Langste gesprekken

Tijd & Dagrapporten

Deze map bevat intervalrapportages op basis van dagelijkse, halfuurlijkse, uurlijkse en maandelijkse gespreksactiviteiten, zodat gebruikers kunnen bepalen welke periodes het drukst zijn voor het bedrijf.
Dit rapport geeft een overzicht van alle gesprekken voor alle toestellen, inclusief gespreksduur, gebied en belsignaalduur.
Dit rapport kan worden gebruikt om de gespreksdoorstroming te analyseren. Zo kunnen gebruikers bijvoorbeeld zien wanneer de oproep werd beantwoord door de receptionist, naar welke agent de oproep werd doorgeschakeld en op welke agent de oproep werd beëindigd.
Het rapportoverzicht toont de totale oproepen, de gemiddelde duur en de gemiddelde belduur.
De tabel met details van het rapport toont een uitsplitsing van de gesprekken naar toestel en gebruiker, inclusief de datum/tijd van het gesprek, de duur, het gebied, de DDI, de belduur en het type gesprek.
weergave gesprekken per datum
Dit rapport geeft een samenvatting van de gespreksinformatie in periodes van 30 minuten, inclusief totale, uitgaande en inkomende gesprekken.
Dit rapport is handig om de drukke periodes van de dag weer te geven.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal inkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal
interne gesprekken.
De rapportgegevenstabel toont een uitsplitsing van de gesprekken per interval en bevat de gemiddelde gesprekstijd, de gemiddelde inkomende en uitgaande gesprekstijd en de totale gesprekstijd.
half-uur gespreksactiviteit
Dit rapport geeft een samenvatting van de gespreksinformatie in periodes van 60 minuten, inclusief totale, uitgaande en inkomende gesprekken.
Dit rapport is handig om de drukke periodes van de dag weer te geven.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal inkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal interne gesprekken.
De rapportgegevenstabel geeft een overzicht van de gesprekken per interval, inclusief de gemiddelde gesprekstijd, de gemiddelde inkomende en uitgaande gesprekstijd en de totale gesprekstijd.
uur gespreksactiviteit
Dit rapport geeft een samenvatting van de gespreksinformatie in periodes van 60 minuten per toestel, inclusief totale, uitgaande en inkomende gesprekken. Dit rapport is handig om de drukke periodes van de dag weer te geven.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal inkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal interne gesprekken.
De rapport detailtabel toont een uitsplitsing van de gesprekken naar interval, toestel en gebruiker, inclusief de gemiddelde gesprekstijd en de gemiddelde inkomende gesprekstijd.
uur gespreksactiviteit per toestel
Dit rapport toont een samenvatting van de dagelijkse gespreksinformatie, inclusief het totaal, de uitgaande en inkomende gesprekken.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, totaal aantal uitgaande, totaal aantal inkomende, totaal aantal gemiste en totaal aantal
interne gesprekken.
De rapportgegevenstabel bevat de gemiddelde gesprekstijd, de gemiddelde inkomende en uitgaan de gesprekstijd en de totale gesprekstijd.
Dagelijkse gespreksactiviteit
Dit rapport toont een samenvatting van de maandelijkse gespreksinformatie, inclusief het totaal aantal gesprekken, het totaal aantal gemiste gesprekken en de gemiddelde gesprekstijd.
Dit rapport is nuttig om te bepalen welke maanden van het jaar het drukst zijn.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, het totaal aantal uitgaande gesprekken, het totaal aantal binnenkomende, het totaal aantal gemiste en het totaal aantal interne gesprekken.
De rapport detailtabel toont een uitsplitsing van de gesprekken per maand, inclusief de gemiddelde gesprekstijd, de gemiddelde inkomende/uitgaande gesprekstijd en de totale gesprekstijd.
Maandelijks gespreksactiviteit
Dit rapport geeft een overzicht van alle oproepen, gegroepeerd op basis van hun unieke identificatiecode, zodat u gemakkelijk kunt zien hoe een oproep is begonnen en waar deze is geëindigd.
Het toont alle gespreksonderdelen van het begin tot het einde van het gesprek.
Levenscyclusanalyse

Performance inkomende gesprekken

Deze map bevat rapporten waartoe gebruikers toegang hebben om hun inkomende gespreksstatistieken te zien, zoals de gewenste responstijd, servicegraad en gemiste/beantwoorde percentages.
In dit rapport wordt de oproepinformatie voor de intervallen per uur weergegeven.
Het rapport geeft gedetailleerde informatie zoals het totaal aantal beantwoorde oproepen in de doeltijd, het percentage gemiste oproepen en de servicegraad.
Dit rapport kan worden gebruikt om de oproepreactie voor agenten binnen het bedrijf per uur te bepalen. Gebruikers kunnen zien hoeveel gesprekken er in totaal aan het bedrijf worden aangeboden en of de gesprekken binnen de gestelde antwoordtijd zijn beantwoord of dat er gesprekken zijn gemist.
  • Totaal Beantwoord Binnen Target
    Dit is een drempelperiode waarbinnen een agent de oproep moet beantwoorden om een goede klantenservice te bereiken.
  • Grade of Service (GOS)
    Servicegraad bepaald aan de hand van het totaal aantal beantwoorde oproepen binnen de beoogde responstijd over het totale aantal aangeboden oproepen.
  • Percentage beantwoorde oproepen (PCA)
    Percentage beantwoorde oproepen binnen de beoogde responstijd ten opzichte van het totale aantal beantwoorde oproepen voor de dag.
Gespreks Response Analyse
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal aangeboden oproepen, het totaal aantal beantwoorde, het totaal aantal beantwoorde en het totaal aantal gemiste oproepen, alsmede de servicegraad (GoS), het percentage beantwoorde oproepen (PCA) en het percentage gemiste oproepen.
De tabel met details van het rapport toont een uitsplitsing van de oproepen per uur, met inbegrip van de aangeboden/beantwoorde oproepen, beantwoorde oproepen in doel, gemiste oproepen, totale en gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde antwoordtijd, gemiddelde wachttijd, GoS, PCA en percentage gemiste oproepen.
Dit rapport toont de wachttijd van de klant in seconden en het totale aantal verloren oproepen.
Het rapport geeft inzicht in hoe lang een klant bereid is om te wachten op de beantwoording van zijn oproep.
Gebruikers kunnen een comfortbericht toevoegen voor klanten op deze piekmomenten om het aantal verloren oproepen te verminderen.
Beller tolerantie
Dit rapport geeft een overzicht van onbeantwoorde oproepen, het toestel dat
het gesprek heeft gemist en hoe lang de klant heeft gewacht met het afbreken van het gesprek (belsignaaltijd).
Het rapportoverzicht geeft de totale oproepen en de gemiddelde belsignaaltijd weer.
De rapport detailtabel geeft een overzicht van gemiste oproepen per toestel, direct nummer, gebruiker, kostenplaats, afdeling en afdeling, inclusief de datum/tijd van het gesprek, duur, nummer, belsignaaltijd en type gesprek.
Gemiste gesprekken
Dit rapport geeft een lijst van gemiste oproepen die nog niet zijn beantwoord om de drukke periodes te markeren waarin agenten niet in staat zijn om oproepen te beantwoorden.
Gebruikers kunnen zien welke gesprekken zijn gemist, welk toestel het gesprek heeft gemist en hoe lang de klant heeft gewacht met het afbreken van het gesprek (belsignaaltijd).
Dit rapport kan worden gebruikt om gemiste oproepen te retourneren om de bedrijfsefficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren.
Als het gesprek eenmaal is teruggebeld, verschijnt het niet meer op het rapport.
Niet-teruggebelde gesprekken
De samenvatting van het rapport geeft het totaal aantal oproepen en de gemiddelde belduur weer. De tabel met details van het rapport geeft een overzicht van gemiste oproepen per toestel, gebruiker, afdeling en direct nummer, evenals de datum/tijd van de oproep, de belsignaalduur en het type oproep.
Dit rapport toont het totale aantal niet teruggebelde gemiste oproepen (oproepen die nog niet door het bedrijf zijn teruggebeld) en details over het totaal aantal onbeantwoorde oproepen voor elke beller.
Niet-teruggebelde gemiste gesprekken

Directe nummers rapporten

Deze map bevat rapporten over de prestaties van individuele directe nummers en de campagnes waaraan ze zijn gekoppeld.
Dit rapport toont een samenvatting van de inkomende oproepinformatie per direct nummer, inclusief het aantal beantwoorde oproepen binnen de doeltijd, het totaal aantal oproepen, het percentage gemiste oproepen en de gemiddelde gesprekstijd.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal aangeboden oproepen, het totaal aantal beantwoorde oproepen, het totaal aantal beantwoorde oproepen, het totaal aantal gemiste oproepen, het percentage gemiste oproepen, de GoS-servicegraad en het PCA-percentage beantwoorde oproepen.
Directe nummers gespreksactiviteit
De rapportgegevenstabel toont een uitsplitsing naar direct nummer, direct nummer-naam en direct nummer-groep van de aangeboden, beantwoorde, beantwoorde, beantwoorde en gemiste oproepen, inclusief totale spreektijd, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde antwoordtijd, gemiddelde wachttijd, gemiddelde wachttijd, GoS, PCA en percentage gemiste oproepen.
Dit rapport toont een uitsplitsing van oproepen per direct nummer en is nuttig om de gespreksstroom naar individuele directe nummers te analyseren.
Het rapportoverzicht toont de totale oproepen en de totale duur.
De tabel met details van het rapport toont een uitsplitsing van de oproepen per direct nummer, direct nummer-naam, toestel en gebruiker, inclusief de datum/tijd van de oproep, duur, nummer, belsignaal en type oproep.
Overzicht gesprekken per direct nummer
Dit rapport geeft een overzicht van de oproepen per campagne en is nuttig om de gespreksstroom naar direct nummer-groepen te analyseren.
Het rapportoverzicht toont de totale oproepen en de totale duur.
De rapportgegevenstabel toont een uitsplitsing van oproepen per direct nummer-groep (campagne), direct nummer, direct nummer-naam, extensie en gebruiker, inclusief datum/tijd van de oproep, duur, nummer, belsignaalduur en gesprekstype.
Overzicht gesprekken per direct nummer-groep
Dit rapport toont een samenvatting van de dagelijkse gespreksinformatie per direct nummer, inclusief aantal beantwoorde oproepen binnen de beoogde tijd, totaal aantal oproepen, percentage van gesprekken en gemiddelde spreektijd.
De samenvatting van het rapport toont het totaal aantal aangeboden gesprekken, het totaal aantal beantwoorde gesprekken, het totaal aantal gesprekken en de gemiddelde gesprekstijd, beantwoord in doel, totaal aantal gemiste oproepen, percentage gemiste oproepen, GoS servicegraad en PCA-percentage beantwoorde oproepen.
De tabel met rapportagedetails toont een dagelijkse uitsplitsing van de aangeboden gesprekken, beantwoord, beantwoord in doel en gemist, inclusief totale spreektijd, gemiddelde spreektijd, gemiddelde antwoordtijd, gemiddelde wachttijd, GoS, PCA en percentage gemiste oproepen.
Dagelijkse gesprekken per direct nummer

Gebiedsrapporten

Deze map bevat rapporten waarin de oproepinformatie over netnummer en bestemming wordt weergegeven.
Dit rapport geeft de gespreksinformatie weer, gegroepeerd per netnummer.
Het rapportoverzicht toont het gebied met het hoogste aantal oproepen.
De tabel met details van het rapport toont een uitsplitsing van de totale oproepen en de totale duur per netnummer, inclusief uitgaande/aankomende
oproepen en gemiddelde duur.
netnummer gespreksactiviteit
Dit rapport geeft de gespreksinformatie weer over het totale aantal gesprekken en de duur van de gesprekken per bestemming.
Dit rapport is nuttig om het totaal aantal oproepen van en naar een specifieke bestemming te bekijken, bijv. lokale en nationale oproepen.
De samenvatting van het rapport belicht het gebied met het hoogste aantal oproepen.
De tabel met details van het rapport geeft een uitsplitsing van de totale oproepen en de totale duur per gebied, inclusief uitgaande/aankomende oproepen en gemiddelde duur.
bestemming gespreksactiviteit

Klantenrapporten

Deze map bevat rapporten op basis van de klantcontacten die uit het configuratiegedeelte van het product zijn geïmporteerd.
Je kunt klantcontacten toevoegen in de configuratiesectie onder klanten > klantenlijst.
Dit rapport geeft een samenvatting van de gespreksinformatie voor klantcontacten, om de frequentie van klantcontacten te begrijpen, voor analyse van klantbehoud.
De samenvatting van het rapport toont het totaal aantal gesprekken, het totaal aantal uitgaande, inkomende, gemiste en interne gesprekken.
De rapportgegevenstabel toont een uitsplitsing van oproepen (totaal, uitgaand, inkomend, gemist) naar nummer en contactnaam, inclusief gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde inkomende en uitgaande gesprekstijd en totale gesprekstijd.
klanten gespreksactiviteit
Dit rapport geeft gedetailleerde informatie over de contactgegevens van de klant, waaronder de gemaakte/ontvangen oproepen, de datum/tijd, het nummer en de duur van de oproep.
Dit rapport stelt gebruikers in staat om de gespreksstroom per klant te analyseren. Gebruikers kunnen zien door wie een oproep werd beantwoord, of deze werd doorgeschakeld en welke extensie het gesprek heeft voltooid.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal gesprekken, de totale duur en de gemiddelde duur.
De tabel met details van het rapport toont een uitsplitsing van de oproepen naar naam en nummer van de klant, inclusief details van het toestel, de gebruiker, de kostenplaats, de afdeling, de verdeling, de datum/tijd van het gesprek, de duur, het gebied, het directe nummer, de belsignaaltijd en het typegesprek.
overzicht gesprekken per klant

Contactgroeprapporten

Deze map bevat rapporten met gespreksinformatie per contactgroep.
Dit rapport toont een samenvatting van de gespreksactiviteit per contactgroep.
De samenvatting van het rapport geeft het totaal aantal aangeboden, gemiste en overgelopen oproepen weer, evenals de totale directe en overgelopen oproepen die zijn beantwoord.
De rapportgegevenstabel geeft een overzicht van het totaal aantal aangeboden, gemiste, overgelopen en beantwoorde oproepen (direct en overstroomd) per contactgroep, inclusief de gemiddelde gesprekstijd en antwoordtijd per groep.
contactgroep overzicht

Agent Activiteit

Deze map bevat rapporten die de gespreksinformatie per agent weergeven.
Dit rapport toont een samenvatting van de gespreksactiviteit per contactgroep.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal aangeboden, gemiste en beantwoorde oproepen (direct en overstroomd).
De rapportgegevenstabel toont een uitsplitsing van het totale aantal aangeboden, gemiste, gemiste, gestuiterde en beantwoorde oproepen (direct en overstroomd) per contactgroep, inclusief de gemiddelde gesprekstijd en antwoordtijd per groep.
agent overzicht per contactgroep
Dit rapport toont een samenvatting van de gespreksactiviteit per agent.
Het rapportoverzicht toont het totaal aantal aangeboden, gemiste en beantwoorde oproepen (DDI, direct en overstroomd).
De tabel met rapportgegevens geeft een overzicht van het totale aantal aangeboden, gemiste, ge-”bounce”de en beantwoorde oproepen (direct nummer, direct en overgestroomd) per agent, inclusief de totale gesprekstijd en de gemiddelde antwoordtijd.
agent gespreksactiviteit
Dit rapport geeft de totale beschikbare tijd van elke agent weer, inclusief totale gesprekken, spreektijd en inlogtijd.
beschikbare agent activiteit
Dit rapport geeft de totale beschikbare tijd van elke agent weer, inclusief totale gesprekken, spreektijd en inlog tijd per dag.
activiteit van beschikbare agenten per dag

Beschikbaarheid

Deze map bevat rapporten over de beschikbaarheid van agenten.
Dit rapport toont een uitsplitsing van de status van de agent naar tijd en datum.
Gedetailleerd Agent Status Overzicht
Dit rapport geeft een overzicht van de pauzetijd van de agenten (met redencodes) per datum.
Overzicht Agenten Niet Beschikbaar per Dag
Dit rapport geeft een overzicht van de tijd die is besteed aan niet-storen per
toestel en gebruiker.
Dit rapport wordt gebruikt om te zien hoe lang een agent gedurende de dag op niet-storen is geweest.
niet storen
Dit rapport geeft de datum en tijd weer waarop niet-storen is geactiveerd of gedeactiveerd door toestel en gebruiker.