Van hun kastje naar jouw muur

“Goedemorgen met KPN zakelijk. Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinde. Op dit moment zijn al onze medewerkers bezet.

“Goedemorgen met KPN zakelijk. Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Op dit moment zijn al onze medewerkers bezet. Een moment geduld alstublieft.”

Herkenbaar? Voor veel bedrijven wel! Het komt namelijk niet zelden voor dat ondernemers een probleem met hun verbinding hebben. Bij eventuele problemen biedt KPN verschillende contractvormen. Prima natuurlijk. Maar als het er op aan komt word je vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst de juiste medewerker aan de lijn zien te krijgen. Vervolgens wordt er een ticket aanmaken. Nummertje goed bewaren. Voordat je het weet ligt je netwerk veel langer plat dan je je kunt permitteren. Medewerkers kunnen niet verder en klanten kunnen geen contact meer met je bedrijf krijgen. Waardeloos!

Je wilt als ondernemer een internetverbinding via het betrouwbare kwaliteitsnetwerk van KPN. Standaard begint jouw aanvraagproces met verschillende checks door KPN om te bepalen of de verbinding door KPN leverbaar is. Vervolgens wordt de aanvraag doorgezet naar hun afdeling planning . Het streven is om binnen twee weken een planning door te geven wanneer zij de aansluiting voor jou kunnen realiseren. Op een tijdstip dat het hen past. Best een lang proces.

KPN onderkent dit probleem en werkt voor de aansluiting samen met gecertificeerde partners zoals Dynamic Telecom & IT. Gecertificeerde partners van KPN hebben de apparatuur en de opleidingen om een internetverbinding via het netwerk van KPN te mogen en kunnen leveren. Meestal binnen twee werkdagen en op een tijdstip dat uitkomt. Ideaal voor bijvoorbeeld verhuizingen, storingen, upgrades van je (bestaande) internetverbinding.

KPN-monteur Plus

Het kan ook anders! “Goedemorgen met Dynamic Telecom & IT. Wat kunnen we voor je doen? Storing met je internetverbinding? We komen er direct aan om je verbindingsproblemen on the spot op te lossen.“

Als gecertificeerde telecomspecialist hebben wij toegang tot het KPN-schakelkastje in jouw wijk en kunnen de systemen van KPN raadplegen om het probleem te achterhalen en direct op te lossen. Bij ons dus geen wachttijden en wij zijn wel altijd bereikbaar. Wij verzorgen zowel de aansluiting als het onderhoud van jouw internetverbinding in hun kastje naar jouw muur. Neem dus contact met ons op bij storingen en voor nieuwe aansluitingen. Kwaliteit van het netwerk van KPN, ouderwets fijne service van Dynamic Telecom en IT.

Meer weten? Kijk op onze website naar de mogelijkheden die wij bieden.

Junior, Dennis, Richard en Hans

Menu