Helpdesk à la carte

Niemand zit te wachten op telecom- of IT-problemen. Toch komt het regelmatig voor dat je onverwacht niet verder kan met je werkzaamheden, omdat er een probleem met je verbinding of software is. Het is dan fijn om terug te kunnen vallen op een helpdesk die je snel weer op weg kan helpen. Snel betekent direct een medewerker aan de telefoon met empathie voor jouw probleem. Snel betekent direct actie, dus geen keuzemenu en geen ticket, waarbij de helpdesk terugbelt als deze tijd voor jou kan vrijmaken.

Witte en zwarte brigade

Voor ons is het belangrijkste kenmerk van een goede helpdesk dat de medewerkers jouw situatie kennen. Een helpdesk met deskundige medewerkers die uit ervaring weten hoe jouw landschap er uitziet. Daar hoeven ze niet eerst een boekwerk voor door te nemen, maar zij kennen jouw omgeving van A tot Z.

Vergelijk het met een drie sterren restaurant. De koks (witte brigade) bereiden de maaltijden met hart en ziel. De kelners (zwarte brigade) kennen de gerechten door en door en serveren de gerechten alsof zij deze zelf bereid hebben. Bij drie sterren restaurants sluit de samenwerking tussen de witte en zwarte brigade naadloos op elkaar aan. Dat onderscheidt hen van andere restaurants en geeft hen een plaats in de Michelingids.

Heb jij ook behoefte aan een helpdesk die nog à la carte serveert en een bloed hekel heeft aan smakeloze keuzemenu’s? Laat het ons weten. Wij leggen je graag alles uit over onze drie sterren helpdesk. Een ouderwetse witte brigade met een uitstekende service van onze zwarte brigade.

Junior, Dennis, Richard en Hans