“In twee woorden: flexibel en proactief”
“In twee woorden: flexibel en proactief”
Stan van Rijn
“In twee woorden: flexibel en proactief”
“In twee woorden: flexibel en proactief”
Stan van Rijn
Normakoestiek is een begrip in plafonds en wanden. Een van de kernactiviteiten is het afbouwen van utiliteitsprojecten zoals de transitie van gebouwen; van kantoren naar woningen, nieuwbouw kantoren en retailprojecten. Normakoestiek werkt in een team met zo’n 25 vaste medewerkers. Afhankelijk van het project kan het vaste team aangevuld worden met een vaste groep van circa 100 zzp-ers.
Stan van Rijn (algemeen directeur van Normakoestiek): “Wij zijn een dienstverlenend bedrijf. Wij zijn ervan overtuigd dat het leveren van kwaliteit ook eisen stelt aan de werkwijze. Wij werken dan ook volgens het Lean principe. De belangrijkste focus hierbij is het creëren van een efficiënter bouwproces met als resultaat een snellere realisatie en een reductie van kosten. Negen van de tien projecten zijn opdrachten van klanten waar wij al jaren voor werken. Door mond-tot-mondreclame over de kwaliteit die wij leveren komen daar jaarlijks een aantal nieuwe klanten bij.”
Ruimte akoestiek
“De trend is dat ondernemers steeds strakkere kantoren met veel open ruimtes willen. Dit betekent dat de akoestiek vaak te wensen overlaat, omdat geluiden niet worden geabsorbeerd. De akoestiek in een open ruimte zorgt ervoor dat mensen ziek worden, niet geconcentreerd kunnen werken en de productiviteit naar beneden gaat. In het voortraject kunnen wij architecten en aannemers adviseren welke materialen er het beste gebruikt kunnen worden om de akoestiek te verbeteren. Als wij in het voortraject bij de bouw betrokken worden kan er vaak op kosten bespaard worden, omdat het achteraf verbeteren van de akoestiek vaak een stuk duurder is.”
Flexibiliteit
“Wij werken nog met lokale servers en werkplekken. Een bewuste keuze, omdat wij graag een eigen server in huis hebben. De afgelopen jaren hebben wij gewerkt met een bedrijf dat al onze telefonie, IT en internetverbindingen onderhield. Dat verliep al enige tijd niet naar tevredenheid; flexibiliteit van een houten lat! Wij zijn in contact gekomen via ons netwerk met Hans de Wit van Dynamic Telecom & IT. Hij heeft dezelfde dienstverlenende factor als wij. Dynamic Telecom & IT kunnen wij dag en nacht bellen. In onze branche is dat enorm belangrijk; bij problemen betekent dat het werk stilligt en de kosten hoog op kunnen lopen.”
Professionele dienstverlening
“Dynamic Telecom & IT zorgt ervoor dat alle werkplekken, servers en randapparatuur werken en blijven werken. De samenwerking met Dynamic Telecom & IT verloopt uitstekend. Onlangs merkte ik op zaterdag dat ik geen mail meer ontving. Dynamic Telecom & IT had hiervan al een geautomatiseerde melding gekregen en had dit al opgepakt voordat ik een app had gestuurd. Hierdoor deed twee tellen later mijn mail het weer. Het laat zien dat zij een professionele en flexibele dienstverlener zijn waar wij als bedrijf altijd op kunnen vertrouwen. Ik hoef ook niet te weten waarom iets een probleem is, als het maar wordt opgelost. En als het niet direct opgelost kan worden, krijg ik altijd een bericht met een tijdsindicatie hoe lang het kan duren voordat het probleem is opgelost. Met andere woorden: een snelle response en een duidelijke communicatie.”
“Als ik de kern van Dynamic Telecom & IT in twee woorden mag aangeven is het: flexibiliteit en pro-activiteit. Als iets beter kan, zullen zij zeker niet schromen om dat zelf aan te geven. Om ons te helpen en niet om meer omzet te maken! Wij zijn ook proactief. Dynamic Telecom & IT hoeft ons niet te vragen om hen aan te bevelen bij onze relaties. Dat doen wij al jaren uit onszelf!”