Hipper+ is een app (beschikbaar voor Android en Apple) voor het bedienen en beheren van het telefoonnummer, zodat u met uw mobiel met het vaste nummer kan uitbellen en gebeld kunt worden.
Hipper+
Bij inloggen op de Hipper+ app zijn in één overzicht alle belangrijke functies die een gebruiker kan instellen terug te vinden en snel en eenvoudig in te stellen.
De gebruiker kan zijn recente gesprekken inzien en voicemails afluisteren.
Lokale en gebruikscontacten kunnen snel worden gezocht en gebeld vanuit de app, al dan niet met “bel via centrale” of “gebruik terugbellen”.
De Hipper+ app is beschikbaar voor de iPhone en voor Android. Via de App Store en de Android Market kunt u de HIPPER+ installeren.
Installatie en Configuratie
Download de HIPPER+ via de App Store (IPhone) of Play Store (Android).
Vraag bij de medewerker van Dynamic Telecom uw gebruikersnaam en wachtwoord op, vul deze in en kies inloggen.
Stel een cijfercode in.
Wanneer u met Face ID wilt inloggen kunt u hiervoor akkoord geven.
Als u er niet uit komt neem dan contact met ons op.
Handleiding Hipper+
In het overzicht ziet u de instellingen die u snel en eenvoudig kunt aanpassen.
- Wanneer onder de Anywhere geen actieve locaties staat, zijn er geen (mobiele) telefoonnummers ingesteld die mee gaan rinkelen onder dit account.
- Wanneer niet storen aanstaat is het account niet bereikbaar voor binnenkomende oproepen.
Onder Mijn Profiel kunt u de inloginstellingen aanpassen en vindt u het Privacystatement van deze app.
Als u de app niet meer wilt gebruiken kunt u hier uitloggen.
Let op! Wanneer u uitlogt en uw Anywhere locatie is nog actief dan blijft deze locatie actief. De app is slechts een afstandsbediening van de telefooncentrale. De instelling blijven zoals ze als laatst ingesteld zijn.
Uitgaande oproepen
Hier kunt u bepalen met welke identiteit u wilt uitbellen:
- Wanneer het vinkje bij anoniem aanstaat ziet de beller geen nummer.
- Onder uitgaand vast nummer kunt u kiezen met welk nummer u wilt uitbellen.
- Met de belmethode bepaalt u hoe u uitgaat bellen.
(Let op! Deze optie kunt u alleen aanpassen als er een locatie actief is onder de functie Anywhere anders belt u altijd uit met uw mobiele nummer. Voor meer informatie over Anywhere zie tabblad Anywhere.)
Belmethode
- Bel via centrale.
Wanneer u een telefoonnummer intoetst in de applicatie en gaat bellen belt u met uw mobiel over de centrale. De kosten voor het bellen met uw mobiel naar onze centrale komen op kosten van het mobiele abonnement en de kosten voor het bellen vanaf onze centrale naar het ingetoetste telefoonnummer komen op kosten van de telefooncentrale. - Centrale belt terug.
Wanneer u een telefoonnummer intoetst in de applicatie en gaat bellen gaat eerst uw mobiel rinkelen. Wanneer u opneemt wordt het nummer gebeld wat u heeft ingetoetst. Zo komen alle kosten op de telefooncentrale en zijn er geen kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon. - Bel mobiel.
Bij bel mobiel zal de app direct vanaf uw toestel het gesprek opzetten. - Altijd vragen.
Bij altijd vragen krijgt u bij elke uitgaande oproep die u vanuit de Hipper+ app pleegt eerst de vraag met welke identiteit u wilt uitbellen.
Hier kunt u bepalen wat er met binnenkomende oproepen moet gebeuren:
- Doorschakelen alle gesprekken.
Hiermee schakelt u alle gesprekken door die naar uw account bellen.
(Let op! Dit is wat anders dan Anywhere waarmee u zorgt dat het nummer mee gaat rinkelen!) - Doorschakel opties.
Hier kunt u bepalen waar u naartoe wilt doorschakelen en wanneer dit moet gebeuren (bv. bij bezet, geen antwoord of niet bereikbaar).
De functie Anywhere zorgt ervoor dat alle inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar de locatie van uw keuze. Wanneer u wilt dat uw mobiel gaat mee rinkelen wanneer er naar het vaste nummer gebeld wordt, kunt u dit hier ingeven.
Anywhere locatie
- Zorg dat actief aan staat.
- Vul uw naam in.
- Vul onder het telefoonnummer de locatie in waarnaar u wilt doorschakelen. (Uw mobiele nummer )
Instellingen
- Blokkeer doorschakelen – hiermee voorkomt u dat oproepen worden doorgeschakeld als u in gesprek bent.
- Vraag om bevestiging – hierbij krijgt u een aankondiging alvorens het gesprek naar u doorverbonden wordt.
Er zijn 2 manieren om uit te bellen:
- Door het nummer in te toetsen.
- Via de contacten in uw telefoon of op uw centrale.
Contacten
- Bedrijf – de contacten in het telefoonboek van de centrale
- Lokaal – de contacten in het telefoonboek van uw apparaat
Voicemail berichten zijn alleen mogelijk wanneer er onder de gebruiker op de telefooncentrale de voicemail is geactiveerd.
Wanneer een beller in de voicemail komt en een bericht inspreekt, wordt dit bericht onder de voicemail weergegeven en is het bericht af te luisteren.
Onder instellingen heeft u de optie App instellingen. Hieronder kunt u de volgende instellingen aanpassen:
- Meldingen
Meldingen van gemiste gesprekken en voicemail kunt u aan en uitzetten. - Weergave
U heeft de keuze uit Syteem, Licht of Donker. - Contactweergave
Weergave van de contactenlijst die u in de app kunt zien en hoe deze getoond worden. Tevens kunt u een whatsapp knop activeren om te chatten met lokale contacten. - Privacy
Hieronder vindt u de privacystatement van de Hipper+ app. - App informatie
Hier ziet u de versie van de Hipper+ app die u op dit moment gebruikt en vindt u de gebruiksvoorwaarden. U kunt de app beoordelen en onder Help vindt u meer informatie over de app. - Tevens kunt u hier app herstarten of uitloggen.
Wil jij:
Belangrijke trends en ontwikkelingen op ICT-gebied
ICT-bespaartips voor ondernemers
Leuke nieuwtjes
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Ook kosten besparen en productiviteit verhogen met een verbeterde ICT omgeving?
Download het gratis whitepaper!
Telefonie
Referenties
"Heldere uitleg en maximale ondersteuning bij installatie."
Na een kort offerte traject hebben we gekozen voor de VOIP telefonie oplossing van Dynamic Telecom.
"Snel en betrouwbaar telefoneren is een beleving."
"Snel, assertief, goed kennisniveau."
"Zowel het vernieuwende en concurrerende produkt als de inzet en technische knowhow zorgen er voor dat ik hosted telefonie van Dynamic Telecom aan iedereen zou aanraden".
"Zowel het voortraject, de migratie als het natraject heeft Dynamic Telecom subliem verzorgd. Maar nog belangrijker het resultaat is uitstekend. Kortom een investering die meer dan de moeite waard is en nu al is terugverdiend. Bedankt hiervoor!"
"Bij problemen wordt er daadkrachtig gehandeld."
"Het eindresultaat heeft onze verwachting overtroffen. Alle beloften zijn waargemaakt."
"Kwalitatief goede producten leveren in combinatie met hoogwaardige dienstverlening. Een aanrader voor andere bedrijven."
“Dynamic Telecom & IT heeft rust in de organisatie gebracht”
Wij zijn onlangs verhuisd naar een grotere locatie. Dynamic Telecom heeft voor ons snel en vakkundig alles op telefoon/fax en internet gebied geregeld, top!
"Buiten het feit dat er op het gebied van hard- en software een inhaalslag werd gemaakt –er zelfs een stap in de toekomst werd gezet met Voip, en de kosten qua infrastructuur en verbruik aanzienlijk slonken, is mij in positieve zin het meest opgevallen met welk een correctheid en snelheid aandachtspunten en kinderziekten in no...
"Dankzij Dynamic Telecom kunnen wij nu echt flexibel werken. Onze medewerkers kunnen thuis bellen alsof ze op kantoor zijn met het vaste nummer van kantoor."
"Dankzij Dynamic Telecom besparen wij ruim 50% op de totale telefoonkosten zonder in te leveren op kwaliteit!"
"Dynamic Telecom komt met suggesties voor optimaal gebruik."
"Wat een verademing na KPN!"